در چه زمانی، چه تبلیغی بهتر است؟

چرا تبلیغ کنیم؟ چه تبلیغی بهتر است؟
آیا می دانید هر روز هزاران نفر در شهر شما و در فضای مجازی به دنبال محصولات و خدمات شما می گردند؟ ولی شما از آن بی اطلاع هستید و اکثر مشتریان خود را از دست میدهید؟!؟
آیا می دانید شما می توانید با استفاده از روش های تبلیغاتی متعدد کسب و کار خود را رونق بخشید؟
آیا این شعار معروف را در تبلیغات شنیده اید که تبلیغات هزینه نیست بلکه کسب درآمد است؟
در این دو سه جمله بسیار ساده و مفهومی باید شما معنی تبلیغات را فهمیده باشید
تبلیغات به زبان ساده یعنی با هزینه ای ناچیز (البته در مقابل درآمد آینده) پس از مدت کوتاهی به درآمدی سرشار دست پیدا کنید
تقریبا تمامی کارشناسان بازاریابی و بازرگانی، تبلیغات را روشی از ارتباط های هدفمند می دانند که به وسیله ایده هایی خلاقانه و جدید می تواند مخاطبان و مشتریان را قانع نماید تا برای خرید محصول و یا خدمات شما، تصمیم نهایی خود را بگیرند
تبلیغات را به عنوان بازوی اصلی افزایش فروش و توسعه ی بازار شناخته اند و در این میان، شرکت های تبلیغاتی که در این زمینه به ارائه ی خدمات مشغولند، با بکاربردن ابزارهای تبلیغات و بازاریابی، فرصت ها و تهدیداتی را به بنگاه ها تحمیل می نمایند و هر روز همکاران و کسانی که هم شغل شما هستند با روش های تبلیغاتی مشتریان و مخاطبانی که میتوانستند از شما خرید کنند را به سمت خود جذب می کنند و شما از بازار رقابت عقب می افتید
در شرایط کنونی اقتصاد دشوار که شرکت نمی تواند از پس مخارج برآید ، در اولین قدم شاید به فکر قطع هزینه تبلیغات  می افتد. اما آیا این روش مناسبی برای رسیدن به شرایط بهتر مالی است؟ اگر شرکت، تبلیغات را قطع کند و تا مدتی فروش در همان سطح پیشین باقی بماند، اینطور به نظر می آید که این توقف تبلیغات بتواند به اقتصاد شرکت کمک کند و به همین دلیل تصمیمی وسوسه انگیز برای مدیر یک کمپانی به حساب می آید. اما آیا تا پایان راه اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت؟ عدم وجود تبلیغات تا کی می تواند انتخابی درست باشد و آیا قطع تبلیغات تبعاتی را برای شرکت به همراه خواهد داشت؟
 
بسیاری از مدیران بنگاه ها شناخت چندانی از نتایج قطع تبلیغات خود ندارند، عدم وجود تبلیغات خیلی آهسته نتیجه ی خود را بروز خواهد داد. قطع تبلیغ کم کم باعث می گردد مشتریان، بنگاه یا شرکت را فراموش کرده و به سمت محصولات یا خدماتی بروند که هر روز در سطح شهر تبلیغ های آنها را می بینند
 
شما باید به مشتریان خود این جمله را نشان دهید که «در کسب و کار خود بهترین هستید»!!ا
بر اساس نتایج پژوهش های انجام شده تصاویر متحرک (فیلم) تاثیر بسیار بیشتری در ذهن مخاطب ایجاد می کنند
ویدئوها بخش زیادی از تبلیغات را در سال ۲۰۱۵ به خود اختصاص دادند تا آنجا که سال ۲۰۱۵ را “سال تبلیغات ویدئویی” نام گذاری کردند. پیش بینی می شود که تا سال ۲۰۱۷ میلادی دیدن ویدئوهای آنلاین 70 درصد از ترافیک فضای مجازی را به خود اختصاص دهد! استفاده از تبلیغات ویدئویی، شانس دیده شدن شما در جستجوی گوگل را تا بیش از 50 درصد افزایش می دهد. باید بدانید که در هر دقیقه ویدئو به طور میانگین تقریبا 2 میلیون کلمه، محتوا درون خود جای داده است؛ پس جذابیت بسیار زیاد ویدئوها نسبت به سایر انواع تبلیغات از کسی پنهان نیست، همچنین تحقیقات به این نتیجه رسیده اند که بیش از نیمی از بنگاه های اقتصادی امروزه از تبلیغات ویدئویی بهره می برند و شکی در آن نیست که ویدئو، آینده‌ی تبلیغات است
 
 
ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک یا رئال؟
موشن گرافیک، تبلیغ ویدئویی ارزان و انعطاف پذیر
 از میان روش های‌متفاوت ویدئو، اخیراً موشن گرافیک رتبه خاصی در میان سلیقه ها یافته است. سبکی بسیار جذاب و زیبا که مفهوم را به آسانی منتقل می کند و همچنین به خاطر جذابیت رنگهایی که در این روش از ویدئو استفاده می گردد، جذابیت دیداری بسیار بالا و حجم کمی دارد و در نتیجه این سبک انعطاف زیادی در رسانه های مختلف پیدا کرده است. این مشخصات باعث می شود تا به اشتراک گذاشتن  این سبک از تبلیغ با سرعت و تعداد بیشتری انجام گردد. مدت زمان ساخت موشن گرافیک باکیفیت بالا به نسبت پایین تر از دیگر روش های تبلیغاتی است، همچنین قیمت تولید موشن گرافیک نسبتا کمتر از دیگر ویدئوهاست
همه این مشخصات باعث می شود اکثر قریب باتفاق شغل ها موشن گرافیک را برای تبلیغات انتخاب کنند. با جرأت میتوان گفت بدون تردید، آینده ی تبلیغات ویدیویی، موشن گرافیک خواهد بود
www.MahandMedia.ir